Jarama bola postavená na skrátenej platforme Espády. Nemala byť až taká nápadná. Ferruccio si všimol, že niektorí majitelia nechcú byť takí nápadní, ako tí, čo si kupovali Miuru, a tak naplánoval model so striedmejším designom. Tak vznikla Jarama. Prvýkrát sa predstavila verejnosti v roku 1970 na Ženevskom autosalóne, designérom bol opät Marcello Gandini.
Jarama predávaná v rokoch 1970-1976, nebola moc úspešná. Automobil bol veľmi ťažký a prvé modely neboly veľmi kvalitné, čo sa síce zlepšilo v sérii S , ale predaje aj tak nerástli a nakoniec bolo vyrobenych len 327 kusov. Spolu s modelom Espada sa Jarama stala posledným autom s býkom v znaku, ktorý mal motor umiestnený vpredu, okrem vínimky SUV LM002.
Technické údaje Jarama:
Motor: vidlicový dvanásťválec, 3.9l
Výkon: 268 kW
Prevodovka: pätstupňová manuálna
Zrýchlenie z 0-100km/h: 6.8s
Maximálna rýchlosť: 245 km/h
Počet vyrobených kusov: 327
Súčastná hodnota automobilu : od 220.000 EUR 2022
(od 130.000 EUR 2014 , v 2011 od 50.000 EUR )